vineri, 6 septembrie 2013

Instrumente muzicale pentru copii handmade. Tobiţa rotativă.

De ceva vreme vroiam să-i fac măsmăruţei o tobiţă rotativă, ca să aibă cu ce să mai zdrăngăne prin casă, sau pe afară, după plac. Găsisem modelul, dar m-am luat cu altele şi am tot amânat momentul. Şi iată că m-am trezit de dimineaţă pusă pe fapte mari, impulsionată şi de noua provocare a lunii septembrie a zânelor cârpace fapt pentru care, când am găsit puţin timp, m-am şi pus pe treabă. Tema lunii septembrie fiind "Capace şi dopuri", am făcut o tobiţă folosind aceste materiale.
Nu m-am străduit s-o fac aşa, ca la carte, că doar prevăd că după ce va face cât de multă gălăgie va putea, măsmăruţa o va diseca frumos, aşa cum îi şade bine unui copilaş de 1 an şi 9 luni foarte curios.
Această tobiţă este prima dintr-un lung şir de alte instrumente muzicale handmade pe care am de gând să le fac, aşa că staţi aproape:)

Acestea sunt materialele folosite.


Am găurit la mijloc capacul şi suportul de pahare din caton.


Am introdus în găurile făcute aţa pentru că urmează să fie lipite, iar pe suportul de pahare am pus adeziv.


Am lipit capacul şi suportul de pahare, am făcut câte un nod la aţă pe fiecare parte de ieşire, iar apoi am lipit un beţişor de lemn cu scotch, acesta fiind mânerul tobiţei.


Apoi am învelit totul cu hârtia rămasă de la un ambalaj.


Am găurit capacele de sticlă şi am trecut prin ele aţa, având grijă să fac noduri pentru a le fixa.
 Tobiţa e gata a fi pusă la acţiune...sau mai bine spus la făcut gălăgie:)




2 comentarii:

  1. Foarte tare :D!!
    Abia astept sa vad ce instrumente vei mai face;))
    Pana atunci multa bafta la provocare :D! Si muzica !!

    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template