duminică, 29 decembrie 2013

Materiale Reggio. Curcubeul.

Ce frumoase sunt curcubeele, nu e aşa? Şi cine e acela care nu a alergat măcare odată ca să îl atingă?
Când am dat prima dată cu ochii de un curcubeu de lemn pentru copii, am intrat în priză. Mi s-au părut superbe şi m-am pus pe căutat prin magazinele de jucării. Am găsit, ce nu găseşti azi? Însă preţul lor mi s-a părut cam mare, mai ales că de multe ori se dovedeşte că nu corespund gusturile noastre cu cele ale copiilor şi riscul să se joace doar cinci minute cu ele e destul de mare. Aşa că până la urmă, cu puţin ajutor şi un indiciu preţios din partea unei mămici grijulii, am găsit o variantă cu mult, mult mai ieftină (dacă piesele din lemn le-am găsit la 85 lei, acesta a fost 10 lei), nu arată exact ca varianta din lemn, dar din punctul meu de vedere e o jucărie frumoasă şi utilă.
Materialele Reggio sunt menite a stimula imaginaţia copiilor şi trebuie să fie open-ended, curcubeul putând fi inclus cu succes în această categorie. Poate fi folosit ca puzzle, pentru învăţarea culorilor, ca exerciţiu de motricitate şi îndemânare - piesele pot fi puse să stea în picioare, astfel că e nevoie să fie puse în echilibru. Pot fi create diverse forme cu ele şi pot fi folosite împreună cu celelalte materiale Reggio pentru a crea diverse scene. Şi nu în ultimul rând, puse în lumina soarelui se pot crea frumoase jocuri de umbre.
Spor la joacă!



3 comentarii:

  1. Curcubeul vostru nu e deloc de sezon. Voi speriati zapada cu el! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, de unde ai achizitionat curcubeul de 10 lei?
    Mersi mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am comandat de aici http://onecreativeboutique.blogspot.ro/. A meritat, e foarte frumos si l-am folosit pentru exersarea invatarii culorilor si ca puzzle. Cand o sa ne saturam de el, am de gand sa il fixez undeva pe perete.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Jo's blog :) Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template